VERDENSKENDT SERVICEYDELSESPROGRAM

Professionelle og personlige fordele.

Skab en kundeoplevelse, som dine kunder ikke kan vente med at købe – og som dine medarbejdere ikke kan vente med at levere.

Det kan være et både spændende og yderst udfordrende job at forme en kundeorienteret servicekultur i en virksomhed. Spændende, fordi denne proces kan udvikle sig til en unik og berigende rejse med udbytterige oplevelser, uvurderlig indsigt og fantastiske resultater. Og udfordrende, fordi – som med alle forandringsinitiativer – vil der være forhindringer, der skal overkommes på vejen.

 

Putting People first - Customer Experience - TMI

For at navigere i processen omkring at skabe bedre kundeoplevelser og ende ud med et succesfuldt resultat er det afgørende, at den din fremgangsmåde er baseret på velfunderede metoder og teoretiske rammer. Metoderne fra TMIs Putting People First hjælper dig med at identificere hensigtsmæssige handlinger, der vil minimere dine risici, samt maksimere dine chancer for at blive en succesfuld kundeorinteret virksomhed.

Putting People First er ikke bare et service ’træningsprogram’, der forvandler følelser og tankevirksomhed til kundeorienteret adfærd, det er lige så meget en uforglemmelig og følelsesmæssig vindende rejse, der i sig selv har potentiale til at gøre en forskel i deltagernes liv.

MÅLGRUPPE

Alle i din virksomhed har evnen til gøre en forskel for dine kunders oplevelse. Kurset er designet til at engagere alle dine medarbejdere, uanset stilling, til at forbedre deres service både eksternt og internt i virksomheden.

DETTE KURSUS VIL GØRE DIG I STAND TIL AT:

  • Fastslå hvordan man giver kunderne ’Magiske Momenter’ igennem 10 simple, effektive strategier
  • Tilpasse din adfærd baseret på nytænkning og langsigtede perspektiver
  • Tage ansvar for og ejerskab over at løse problemer og derved bidrage positivt
  • Skabe samspil med kunder og kollegaer, som fremelsker selvtillid, dygtighed/evne og varme/hjertelighed
  • Implementere redskaber og teknikker til at administrere din energi og præstation under pres
  • Være tro mod dig selv og foretage de rigtige valg for at få et positivt udfald med en utilfreds kunde
  • Tage ejerskab for teamet og organisatorisk/konsekvent dedikeret indsats til kundeoplevelsen

Vil du have yderligere redskaber til at optimere kundeservice i din virksomhed kan du bl.a. med fordel tage et kig på kurserne:

Keeping People First, som giver dig værktøjerne til vende dit team og organisations fokus på kunden, holde markedsføringen frisk og kunderne loyale.

A Complaint Is A Gift, som giver dig redskaberne til at håndtere og vende reklamationer til succesfulde forretningsmuligheder.

Branded Customer Service, som giver dig redskaberne til at brande din virksomheds kundeservice, gennem skabelsen af en servicekultur.

Managing The Customer Experience, som gør dine medarbejdere i stand til at skabe en ekstraordinær kundeoplevelse.

Leading The Customer Experience, som giver dig redskaberne til opbygge en kundeorienteret kultur i dit team og organisation, som vil munde ud i øget kundeloyalitet.

Kontakt – for flere oplysninger.