VERDENSKENDT SERVICEPROGRAM
Skab en kundeorienteret kultur.
Kundeloyalitet opstår, når virksomheder arbejder hårdt for at levere en dynamisk og anderledes oplevelse til deres kunder.
Undersøgelser viser, at virksomheder, som leverer enestående kundeoplevelser, har opnår en øget omsætning på 4-8%. Loyale kunder bliver hos dem længere og giver anbefalinger til deres venner. Resultaterne viser, endvidere, at disse kunder har en levetidsværdi, der kan blive 6 til 14 gange mere værd end kritiske kunder, afhængig af branchen.
DETTE KURSUS VIL GØRE DIG I STAND TIL AT:
- Skabe klarhed omkring metoder til at opbygge og fastholde en kundefokuseret kultur
- Evaluere og forbedre kundeoplevelsen på alle parametre
- Lære fra virksomheder, som har udviklet en holdbar kundecentreret kultur med succes
- Opnå viden om processer og værktøjer, som kræves for at lægge strategier og lede en dynamisk CX kultur
Vil du have yderligere redskaber til at optimere kundeservice i din virksomhed kan du bl.a. med fordel tage et kig på kurserne:
Managing The Customer Experience, som gør dine medarbejdere i stand til at skabe en ekstraordinær kundeoplevelse.
A Complaint Is A Gift, som giver dig redskaberne til at håndtere og vende reklamationer til succesfulde forretningsmuligheder.
Shaping A Customer-Centric Culture Process, som giver dig værktøjerne til organiseret at identificere værdier, adfærd, færdigheder, strukturer og systemer, som er nødvendige for en gennemslagskraftig virksomheds kommunikation med øje for kunden.
Mapping Your Service Recovery Process, som giver dig reskaberne til at skabe en reklamationsvenlig kultur i dit team og organisation.
Keeping People First, som giver dig værktøjerne til vende dit team og organisations fokus på kunden, holde markedsføringen frisk og kunderne loyale.
Kontakt – for flere oplysninger.