Opbyg en unik kundeorienteret virksomhed.

At gennemskue og opfylde sine kunders forvent-ninger er en altafgørende faktor i opbygningen af en succesfuld forretning.

For at opnå dette, er det essentielt at få skabt en ægte kundeorienteret kultur i virksomheden – en spændende og yderst udfordrende proces.

Spændende, fordi det kan få dig ud på en unik og berigende rejse i form af udbytterig erfaring, uvurderlig indsigt og fantastisk udbytte. Og udfordrende, fordi, som ethvert initiativ i forandringsledelse, vil der være mange forhindringer at overkomme undervejs.

Shaping a customer-centric culture - customer service - TMI

For at kunne navigere gennem denne rejse, er det væsentligt, at den valgte tilgang tager udgangspunkt i velfunderede rammer, såkaldte frameworks, og processer.

TMI har mere end 40 års erfaring inden for kundeservicefeltet med unikke frameworks, der har vist sig som værende sikre redskaber til at foretage passende handlinger, der vil minimere dine risici og optimere dine chancer for succes.

METODE

Baseret på 3 consulting frameworks:

  • TMI’s 5-Box Model
  • Shaping Customer Centric Culture (SCCC) Process Achitecture
  • Customer Centric Persona Model

DETTE KURSUS VIL GØRE DIG I STAND TIL AT:

  • Identificere værdier, adfærd, færdigheder samt struktur og systemer, der er nødvendige og afgørende for, at din organisation bliver kundeorienteret i alle aspekter
  • Definere og arbejde hen imod det ønskede kundeorienterede fokus i din organisation
  • Etablere processer nødvendige for at implementere kundeorientering i din organisation

Vil du have yderligere redskaber til at optimere kundeservice i din virksomhed kan du bl.a. med fordel tage et kig på kurserne:

Branded Customer Service, som giver dig redskaberne til at brande din virksomheds kundeservice, gennem skabelsen af en servicekultur.

Managing The Customer Experience, som gør dine medarbejdere i stand til at skabe en ekstraordinær kundeoplevelse.

Mapping Your Service Recovery Process, som giver dig reskaberne til at skabe en reklamationsvenlig kultur i dit team og organisation.

Putting People First, TMIs verdenskendte serviceuddannelsesforløb, som giver dig et engagerende forløb, der omdanner dine og dine medarbejderes tanker og følelser til kundeorienteret adfærd.

A Complaint Is A Gift, som giver dig redskaberne til at håndtere og vende reklamationer til succesfulde forretningsmuligheder.

Kontakt – for flere oplysninger.