Opbyg en unik kundeorienteret virksomhed.
At gennemskue og opfylde sine kunders forvent-ninger er en altafgørende faktor i opbygningen af en succesfuld forretning.
For at opnå dette, er det essentielt at få skabt en ægte kundeorienteret kultur i virksomheden – en spændende og yderst udfordrende proces.
Spændende, fordi det kan få dig ud på en unik og berigende rejse i form af udbytterig erfaring, uvurderlig indsigt og fantastisk udbytte. Og udfordrende, fordi, som ethvert initiativ i forandringsledelse, vil der være mange forhindringer at overkomme undervejs.
DETTE KURSUS VIL GØRE DIG I STAND TIL AT:
- Identificere værdier, adfærd, færdigheder samt struktur og systemer, der er nødvendige og afgørende for, at din organisation bliver kundeorienteret i alle aspekter
- Definere og arbejde hen imod det ønskede kundeorienterede fokus i din organisation
- Etablere processer nødvendige for at implementere kundeorientering i din organisation
Vil du have yderligere redskaber til at optimere kundeservice i din virksomhed kan du bl.a. med fordel tage et kig på kurserne:
Branded Customer Service, som giver dig redskaberne til at brande din virksomheds kundeservice, gennem skabelsen af en servicekultur.
Managing The Customer Experience, som gør dine medarbejdere i stand til at skabe en ekstraordinær kundeoplevelse.
Mapping Your Service Recovery Process, som giver dig reskaberne til at skabe en reklamationsvenlig kultur i dit team og organisation.
Putting People First, TMIs verdenskendte serviceuddannelsesforløb, som giver dig et engagerende forløb, der omdanner dine og dine medarbejderes tanker og følelser til kundeorienteret adfærd.
A Complaint Is A Gift, som giver dig redskaberne til at håndtere og vende reklamationer til succesfulde forretningsmuligheder.
Kontakt – for flere oplysninger.