GIV DINE KUNDER TØJLER TIL AT PROMOVERE DIN VIRKSOMHED!
Forøgede professionelle og personlige fordele.
Tilfredse og engagerede medarbejdere har en direkte effekt på tilblivelsen af promoverende kunder, hvilket resulterer i en virksomhed i fremgang med en voksende bundlinje.
DETTE KURSUS VIL GØRE DIG I STAND TIL AT:
- Arbejde videre på tidligere indlæring omkring kundeoplevelsen uden at miste momentum
- Udforske dine kundetyper og hvordan du løbende sikrer deres tilfredshed
- Gøre brug af kraften, som historiefortællinger har, til at demonstrere, hvordan virksomheden formår at levere gode kundeoplevelser
- Undersøge, hvordan i kan forbedre jeres omgang med kunderne
- Skabe en positiv atmosfære med kollegaer såvel som kunder
- Tage ejerskab af dit team og organisatorisk engagement i alle kundeoplevelser
Vil du have yderligere redskaber til at optimere kundeservice i din virksomhed kan du bl.a. med fordel tage et kig på kurserne:
Putting People First, TMIs verdenskendte serviceuddannelsesforløb, som giver dig et engagerende forløb, der omdanner dine og dine medarbejderes tanker og følelser til kundeorienteret adfærd.
Leading The Customer Experience, som giver dig redskaberne til opbygge en kundeorienteret kultur i dit team og organisation, som vil munde ud i øget kundeloyalitet.
Shaping A Customer-Centric Culture Process, som giver dig værktøjerne til organiseret at identificere værdier, adfærd, færdigheder, strukturer og systemer, som er nødvendige for en gennemslagskraftig virksomheds kommunikation med øje for kunden.
A Complaint Is A Gift, som giver dig redskaberne til at håndtere og vende reklamationer til succesfulde forretningsmuligheder.
Branded Customer Service, som giver dig redskaberne til at brande din virksomheds kundeservice, gennem skabelsen af en servicekultur.
Kontakt – for flere oplysninger.