GIV DINE KUNDER TØJLER TIL AT PROMOVERE DIN VIRKSOMHED!

Forøgede professionelle og personlige fordele.

Tilfredse og engagerede medarbejdere har en direkte effekt på tilblivelsen af promoverende kunder, hvilket resulterer i en virksomhed i fremgang med en voksende bundlinje.

 

 

Den altafgørende ingrediens, for at dette kan lade sig gøre, er mennesker. Nærmere bestemt de personer, som hver dag arbejder for at skabe og bibeholde en positiv relation mellem kunden og virksomheden.

Samarbejde internt i teams sikrer, at vi fortsat yder en positiv indsats. Sammen kan kollegaer komme på nye ideer, som gør virksomheden i stand til at skabe nye muligheder for at gøre alle kundeoplevelser over-bevisende, engagerede og langvarige.

Fastholdelse af fokus på kunden er en konstant udfordring, overvejende fordi det kræver fortsat mere kreativitet og energi at udmærke os selv.

At holde omgangstonen med kunder frisk og holdbar, samt kunderne loyale og tilfredse, er netop hvad dette kursus kan hjælpe din virksomhed med at opnå.

MÅLGRUPPE:

Alle i din virksomhed har evnen til gøre en forskel for dine kunders oplevelse. Dette udvidede læringsprogram er særlig fordelagtig for dem, som tidligere har gennemført TMIs kursus Putting People First.

DETTE KURSUS VIL GØRE DIG I STAND TIL AT:

  • Arbejde videre på tidligere indlæring omkring kundeoplevelsen uden at miste momentum
  • Udforske dine kundetyper og hvordan du løbende sikrer deres tilfredshed
  • Gøre brug af kraften, som historiefortællinger har, til at demonstrere, hvordan virksomheden formår at levere gode kundeoplevelser
  • Undersøge, hvordan i kan forbedre jeres omgang med kunderne
  • Skabe en positiv atmosfære med kollegaer såvel som kunder
  • Tage ejerskab af dit team og organisatorisk engagement i alle kundeoplevelser

Vil du have yderligere redskaber til at optimere kundeservice i din virksomhed kan du bl.a. med fordel tage et kig på kurserne:

Putting People First, TMIs verdenskendte serviceuddannelsesforløb, som giver dig et engagerende forløb, der omdanner dine og dine medarbejderes tanker og følelser til kundeorienteret adfærd.

Leading The Customer Experience, som giver dig redskaberne til opbygge en kundeorienteret kultur i dit team og organisation, som vil munde ud i øget kundeloyalitet.

Shaping A Customer-Centric Culture Process, som giver dig værktøjerne til organiseret at identificere værdier, adfærd, færdigheder, strukturer og systemer, som er nødvendige for en gennemslagskraftig virksomheds kommunikation med øje for kunden.

A Complaint Is A Gift, som giver dig redskaberne til at håndtere og vende reklamationer til succesfulde forretningsmuligheder.

Branded Customer Service, som giver dig redskaberne til at brande din virksomheds kundeservice, gennem skabelsen af en servicekultur.

Kontakt – for flere oplysninger.