Denne kunde – en global finansiel service virksomhed, som leverer bank-, investerings-, livsforsikrings- og pensionsservice i mere end 50 lande – henvendte sig til TMI med henblik på at få designet og implementeret professionelle og ledelsesmæssige færdigheder af høj kvalitet til hele organisationen.

Da de vigtigste udviklingsområder var blevet identificeret, designede og leverede TMI i samarbejde med kunden, en række workshops hvor medarbejderne blev trænet i tabtsagsanalyse, forhandlingsteknik, effektiv kommunikation og præsentationsteknik.

Derudover, blev der leveret flere forskellige inspirerende læringsoplevelser, som bl.a. gav medarbejderne et indblik i værdien af emotionel intelligens samt konkrete redskaber til at arbejde mere effektivt under pres, håndtere stress og opnå positiv balance i arbejdslivet.

På baggrund af det succesfulde samarbejde kunden og TMI imellem, som både var præget af engagerende levering og et meget højt niveau af kundetilfredshed, blev TMI, ydermere, udpeget som primær leverandør til et nyt initiativ i virksomheden med fokus på transformation af virksomhedens service.

Til toppen