TMI

Personlig service

Selv virkelig god service er ikke længere nok til at fastholde kunderne. Du kan med Personlig Service give din kunde den serviceoplevelse, som leder til loyalitet

Det personlige engagement og serviceindstilling er afgørende for vores oplevelse af service. Du vil på kurset arbejde med din personlige service baseret på enkle principper omkring serviceforståelse, indlevelsesevne, kommunikation, engagement, og klagehåndtering. Glade kunder øger arbejdsglæden – og omvendt.

Udbytte

  • Bredere forståelse af servicebegrebet - og dine muligheder for at skabe kvalitet i dagligdagen
  • Erkende den nære sammenhæng mellem livssyn og resultater
  • Stærkere personlig ledelse
  • Bedre samspil med andre mennesker
  • Gennem personlig udvikling at opfylde dine egne og andre menneskers forventninger
  • Du bliver inspireret og motiveret, så du får lyst til at yde bedre service – både på arbejde og privat
  • Teknikker til personlig udvikling, tidsstyring, kommunikation, konflikthåndtering og relationsforbedring

Hvem bør deltage

  • Alle, der i en virksomhed arbejder med ekstern og/eller intern service og tilstræber kundetilfredshed - det vil i princippet sige samtlige ansatte.

Kursusindhold

  • Hvad er service?
  • God og dårlig service – hvorfor god service?
  • Hård og blød service
  • Vinderadfærd: Ejerskab, Engagement og Ansvar
  • Mine relationer til andre
  • Kommunikation
  • Kommunikation på kundens betingelser (”Øjenhøjde”)
  • Kommunikation gennem kropssprog
  • Håndtering af klager
  • At fungere som servicegiver, når flere personer synes jeg er vigtig
  • Tid som ressource – betydning for servicekvalitet
  • Personlig handlingsplan

Metode

Undervisningsformen varierer mellem inspiration, kreativ instruktion, praktiske øvelser og workshop.

Varighed

1 dag

Datoer



Pris

Deltagerpris, DKK. 5.500,00

Alle priser er ekskl. moms
TMI Danmark ApSRosenvængets Allé 25DK-2100 København ØDanmarkTel: +45 70 25 00 85E-mail: