GØR DINE MEDARBEJDERE I STAND TIL AT SKABE EN EKSTRAORDINÆR KUNDEOPLEVELSE

Led en kundefokuseret kultur.

Det kan til tider være udfordrende at levere en ekstraordinær kundeoplevelse. Udover at forstå virksomhedens værdier, er der typisk være nogle vejledende principper man, som medarbejder, skal navigere ud fra for at skabe en ensartet positiv kundeoplevelse. Og nogle gange kan man opleve et behov for at ”bøje” nogle af reglerne, for at yde den rette service overfor kunden.

Når en leder er tæt på sit team, kan vedkommende støtte og motivere dem til at gøre det rigtige, når der er behov for hjælp. Ydermere, er lederen i stand til hurtigt at se ethvert operationelt behov for gennemgang af forretningsgangen, når han arbejder med sit team og holder sig tæt på kundens touch points.

Managing the customer experience - Customer experience - TMI

Ved at opbygge en kultur, hvor samarbejde og team performance er i fokus, kan du som leder øge ansvarsfølelsen hos medarbejderne ift. at skabe kundeoplevelser, som kan resultere i et øget antal brand ambassadører.

Dette meget interaktive kursus med trænerledede diskussioner, gruppearbejde og diskussioner baseret på situationer fra deltagernes hverdag, vil gøre dig i stand til at styre en kundefokuseret kultur succesfuldt.

MÅLGRUPPE

Kurset er for alle, der er ansvarlige for håndtering og motivation af medarbejdere, som skal efterleve en kundefokuseret kultur og dermed yde en sublim kundeoplevelse

DETTE KURSUS VIL GØRE DIG I STAND TIL AT:

  • Sætte rammen for at definere servicestandarder, som alle arbejder hen imod
  • Identificere niveauer og det gåpåmod der er nødvendigt for at levere en overbevisende kundeoplevelse
  • Skabe positiv ansvarlighed for at sikre, at alle forbinder deres rolle med at opretholde en kundefokuseret kultur
  • Oprette dagsordener for dit teams arbejde, der fokuserer på kundeoplevelsen

Vil du have yderligere redskaber til at optimere kundeservice i din virksomhed kan du bl.a. med fordel tage et kig på kurserne:

Shaping A Customer-Centric Culture Process, som giver dig værktøjerne til organiseret at identificere værdier, adfærd, færdigheder, strukturer og systemer, som er nødvendige for en gennemslagskraftig virksomheds kommunikation med øje for kunden.

Mapping Your Service Recovery Process, som giver dig reskaberne til at skabe en reklamationsvenlig kultur i dit team og organisation.

Keeping People First, som giver dig værktøjerne til vende dit team og organisations fokus på kunden, holde markedsføringen frisk og kunderne loyale.

Leading The Customer Experience, som giver dig redskaberne til opbygge en kundeorienteret kultur i dit team og organisation, som vil munde ud i øget kundeloyalitet.

A Complaint Is A Gift, som giver dig redskaberne til at håndtere og vende reklamationer til succesfulde forretningsmuligheder.

Kontakt – for flere oplysninger.