STYRK JERES BRAND I ALLE KUNDERELATIONER

Aktiver din virksomheds potentiale og skab sammenhæng mellem jeres virksomhedskultur, service og brand.

Som virksomhed har I sikkert en klar strategi for jeres brand og brugt penge på at markedsføre dette. For at få det fulde udbytte, er det dog ikke nok at smide penge i kampagner, visuel identitet m.v. Medarbejdere, der har kontakten med kunderne, skal være bekendt med det brand, som jeres virksomhed repræsenterer. Det er den eneste måde, hvorpå i kan sikre jer overenstemmelse mellem det, I lover jeres kunder og den oplevelse, I rent faktisk giver dem.

 

Branded Customer Service - Customer experience - TMI

Branded Customer Service er jeres guide til at løfte jeres service således, at jeres brand bliver forstærket, hver gang kunden er i interaktion med jeres medarbejdere. Den viser, hvordan en hel organisation tilføres firmaets værdier og skaber en genkendelig service, som afspejler virksomhedens potentiale og image.

Guiden, skræddersyes til jeres virksomhed, inddrager det unikke i jeres organisation og skal integreres i jeres eksisterende virksomhedskultur og strategier. Som resultat vil alle nøglefunktioner i jeres virksomhed – marketing, kundeservice, drift, operationer og HR osv. – være i tråd med hinanden, jeres brand samt forretningsstrategi.

METODE

Denne proces, som skal hjælpe jer med at opbygge en stærk branded service-kultur kan bl.a. inkludere: En række strategiske processer, analytiske værktøjer, retningslinjer, case studier, og en online læringsplatform.

DENNE PROCES VIL GØRE DIN VIRKSOMHED I STAND TIL AT:

  • Skabe en unik konkurrencemæssig position i markedet
  • Levere en service, som styrker og videreudvikler jeres brand
  • Skabe en organisation og kultur, som fokuserer på at leve brandet og levere det brandet lover
  • Gøre brandet til en integreret del af virksomhedskulturen
  • Øge værdien af de investeringer, I gør for at udvikle og styrke jeres brand

Vil du have yderligere redskaber til at optimere kundeservice i din virksomhed kan du bl.a. med fordel tage et kig på kurserne:

Leading The Customer Experience, som giver dig redskaberne til opbygge en kundeorienteret kultur i dit team og organisation, som vil munde ud i øget kundeloyalitet.

Putting People First, TMIs verdenskendte serviceuddannelsesforløb, som giver dig et engagerende forløb, der omdanner dine og dine medarbejderes tanker og følelser til kundeorienteret adfærd.

Mapping Your Service Recovery Process, som giver dig reskaberne til at skabe en reklamationsvenlig kultur i dit team og organisation.

Managing The Customer Experience, som gør dine medarbejdere i stand til at skabe en ekstraordinær kundeoplevelse.

Keeping People First, som giver dig værktøjerne til vende dit team og organisations fokus på kunden, holde markedsføringen frisk og kunderne loyale.

Kontakt – for flere oplysninger