TMI

Fra kundeservice til salg

- Optimer din Kundeservice

Ville du bryde dig om at være kunde i din egen butik?
Kundeservice handler om at differentiere sit produkt gennem den måde, du behandler dine kunder og brugere på. Kundeservice er et tillæg til produktets egenskaber - udført af mennesker for mennesker, og det er her, hele forskellen kan ligge. Med god og differentieret kundeservice får du mere loyale kunder og kan bedre tiltrække nye kunder.

Udbytte:
  • Mersalg gennem mere loyale kunder
  • Mersalg gennem nye kunder
  • En stærk servicekultur giver dig en konkurrenceparameter, hvor pris og produkt ikke er alt
  • Mere dedikerede medarbejdere
  • Du bliver en del af en vinderkultur

Kursusindhold:
  • God og dårlig service i din virksomhed
  • Servicekvalitet - og de andre 4 kvalitetsformer
  • Teknisk og menneskelig servicekvalitet
  • Fokus på kunden
  • Kvalitetsholdninger - ”What’s in it for you”

Metode:
Undervisningsformen varierer mellem inspiration, kreativ instruktion, praktiske øvelser og workshop.

Varighed:
1 dag
TMI Danmark ApSRosenvængets Allé 25DK-2100 København ØDanmarkTel: +45 70 25 00 85E-mail: