TMI hjælper organisationer med at udvikle sig.

Vi inspirerer til forandring ved at skabe forbindelse mellem hjertet og hjernen.

Vi hjælper dine medarbejdere til at glæde dine kunder ved alle kontaktpunkter

Vi hjælper dine ledere med at blive følelsesmæssig intelligente rollemodeler, som deres medarbejder ønsker at følge.

Vi tager dine medarbejdere på en uforglemmelig læringsrejse, der ændre deres perspektiver og deres adfærd, og som vil gøre en forskellig både professionelt – og privat.

Vi hjælper med at skabe kulturer der dyrker engagement, muligheder, kundeorientering, vækst og ambition.

Dette er vores løfte til dig.

TMIs historie hidtil

Lige siden vores grundlæggelse i 1975, har vi haft direkte indflydelse på og inspireret mere end 6 millioner mennesker verden over. Og hvert år forsætter vi med at skabe en positiv indvirkning på mange tusinde menneskers liv og præstationer.

1975

GRUNDLÆGGELSEN AF TMI

Time Manager International (TMI) bliver grundlagt i Danmark af Claus Møller, da han udvikler Time Manager verdens første resultatværktøj.

1982

INTRODUKTION TIL KONCEPTET ”PUTTING PEOPLE FIRST”

TMI udvikler kurset Putting People First i samarbejde med SAS, med henblik på at hjælpe virksomheder med at opnå et førsteklasses serviceniveau.

1988

ANERKENDELSE AF EUROPEAN SERVICES INDUSTRIES FORUM (ESIF)

Claus Møller og TMI vinder international anerkendelse for kvalitetskonceptet The Human Side of Quality, som er blevet beskrevet som et betydeligt bidrag til den globale kvalitetsudvikling.

1990

CLAUS MØLLER udnævnes til én af ni ”Quality Gurus”

Claus Møller får i 1990, som eneste europæer, titel af ”World’s Quality Gurus” af UK’s Department og Trade and Industry.

1992

INTRODUKTION TIL KONCEPTET ”EMPLOYEESHIP”

TMI lancerer Employeeship konceptet, som siden har hjulpet utallige virksomheder verden over med at mobilisere alle ansattes positive energi og fremme alles ansvar, loyalitet og initiativ.

1993

INTRODUKTION TIL KONCEPTET ”COMPLAINT IS A GIFT”

TMI etablerer et innovativt tiltag med fokus på at skabe en reklamationsvenlig virksomhedskultur, som bl.a. inkluderer praktiske løsninger til effektiv klage- og reklamationshåndtering.

1999

LANCERING AF KONCEPTET ”HEART WORK”

Heart Work konceptet lanceres og gør TMI til en af de vigtigste spillere i anvendelsen af følelsesmæssig intelligens (EI) i virksomheder.

2003

TMI UDNÆVNES SOM ET “B2B SUPERBRAND” I DANMARK

TMI bliver et af de stærkeste brand i dets hjemland, Danmark.

2005

TMI INTEGRERER BRANDED CUSTOMER SERVICE

TMI søsætter konceptet Branded Culture, som hjælper virksomheder til stærk differentiering og profilering ved at afstemme medarbejdernes adfærd med virksomhedens image- og marketingstrategi. Bogen ”Branded Customer Service ~ The New Competitive Edge” af Janelle Barlow (TMI USA) og Paul Stewart (TMI New Zealand) er en af hjørnestenene i dette initiativ.

2008

TMI LANCERER NYE INNOVATIVE LØSNINGER MED FOKUS PÅ KUNDEOPLEVELSEN

TMI introducerer konceptet ”Mapping Your Service Recovery” og rådgivningsprocessen ”Shaping a Customer Centric Culture”

2018

TMI LØFTER SLØRET FOR DERES NYE LOOK

The Future and Beyond…

Vores ekspertise

I samarbejde med ledelsen og medarbejderne i din organisation, hjælper TMI dig til at udforske de udfordringer og muligheder der ligger forude.

Vi udvikler og implementerer tilpassede, innovative løsninger præget af et kreativt og fleksibelt design, effektiv projektstyring og en unik filosofi og leveringsstil.

CUSTOMER EXPERIENCE

CULTURE CHANGE

LEADERSHIP DEVELOPMENT

PERFORMANCE IMPROVEMENT

BEHAVIOURAL BASED SAFETY

TMIs medarbejdere er:

Passionerede Vi brænder for det vi laver og denne oprigtige lidenskab skinner igennem i alt vi gør og arbejder med.

Tankevækkende Vi udfordrer dagligdagstænkning ved at opfordre til refleksion og dialog.

Inspirerende Vores læringsrejser er uforglemmelige – af alle de rigtige årsager!

Sjove Livet er for kort til ikke at have det sjovt – og hos TMI gør vi et stort nummer ud af at have det sjovt!

Engagerede – Vi samarbejder i et inkluderende partnerskab for at indfri dine mål.

Kompetente Vi har stor erfaring med det vi gør og kan gøre en forskel for dig og din virksomhed!  

En del af et Globalt Netværk

TMI World er en del af TACK & TMI Global Netværk med mere end 55 kontorer, som betjener kunder på 37 forskellige sprog.

For mere information om vores netværk, besøg websitet TACK & TMI Global.

TMI World er en del af Gi Group – en stor multinational virksomhed der tilbyder en bred vifte af HR relaterede ydelser. TMI repræsenterer, sammen med søsterselskabet TACK International, organisationens Lærings og Udviklings enhed.

 

For mere information om Gi Group, besøg deres hjemmeside www.gigroup.com

Bliv en del af TMI teamet

Vi har i øjeblikket ingen ledige stillinger, men du er altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til os på info@tmi.dk.

Vi vil naturligvis annoncerer kommende ledige stillinger her på vores hjemmeside, hold jævnligt øje med vores hjemmeside for nye stillingsopslag.

Til toppen