TMI

Branded service

Lær, hvordan du i din organisation kan skabe sammenhæng mellem jeres brand og det, I rent faktisk leverer til kunderne - og løft dermed jeres position i markedet til et nyt niveau.

Jeres virksomhed eller organisation har sandsynligvis brugt en del penge på at udvikle jeres brand. Det er sandsynligt, at investeringen har været fokuseret eksternt: den visuelle identitet, reklamekampagner, promotions, etc. En stor del af denne investering er spildt, hvis jeres brand image og det, det lover kunderne, ikke også leveres af medarbejdere, som har kontakten til kunderne.
Branded Service er nok den mest fuldstændige brand-implemeteringsproces på markedet i dag. Branded Service bygger på brandets forretningsmæssige potentiale eliminerer forskellen mellem udviklingen og markedsføringen af jeres brand, og organisationens evne til og fokus på at leve op til jeres brands løfte til kunderne.


Udbytte

  • Du vil på kurset Branded Service få viden, inspiration og værktøjer til at sætte en Branded Service-dagsorden i jeres virksomhed
  • Integrer jeres brand i forretningsstrategien og i virksomhedskulturen
  • Skab en unik konkurrencemæssig position i markedet
  • Organiser jer til at levere en service, som styrker og videreudvikler jeres brand
  • Skab en organisation og kultur, som fokuserer på at leve brandet og levere det, brandet lover: fjern forskellen mellem det, I lover jeres kunder, og den oplevelse, I faktisk giver dem
  • Rekrutter, anerkend, udvikl og afvikl medarbejdere med afsæt i ON-brand adfærd

Hvem bør deltage

  • Marketing-, HR-, Service- og strategidirektører samt alle andre, der har ansvar for udvikling af virksomhedens medarbejdere, kultur, brand, servicekvalitet og forretningsstrategiske udvikling.

Kursusindhold

  • Brandets forretningsmæssige potentiale – ON-brand vs. OFF-brand
  • Når Danmarks bedste service ikke længere er godt nok
  • Forskel på god generisk service og stærk brandet service
  • Værdioplevelsen hos kunden og kundeloyalitet
  • Branded Service-processen og dens værktøjer
  • ON-brand og OFF-brand holdninger og adfærd
  • Ledelsens rolle i Branded Service-kulturen
  • Rekruttering, udvikling og afvikling baseret på ON-brand adfærd
  • Støtter vores processer og systemer en stærk ON-brand kultur?
  • Handlingsplan

Metode

Kurset tager udgangspunkt i TMI’s Janelle Barlow & Paul Stewart’s bog ”Branded Customer Service – The new competitive edge” og inddrager i høj grad kursisternes egne cases. Undervisningsformen varierer mellem inspiration, kreativ instruktion, praktiske øvelser og workshop.

Varighed

1 dag

Datoer



Pris

Deltagerpris, DKK. 5.500,00

Alle priser er ekskl. moms
TMI Danmark ApSRosenvængets Allé 25DK-2100 København ØDanmarkTel: +45 70 25 00 85E-mail: